Monday, August 20, 2012

مادر حمیدرضا(ماهان) محمدی قدیمی ترین زندانی سیاسی بند 350 اوین: در زندان جسم و روح و جوانی او را گرفتند

// خانم محمدی، مادر حمید رضا محمدی "فرزندم وضعیت روحی خوبی ندارد. بالاخره کسی که هفت سال و اندی را در حبس بسر برده باشد چه انتظاری می توان داشت که حال و روزش خوب باشد. حدود سه ما&# 1607; پیش هم یک سکته خفیف داشت و یکطرف صورت و دست و پایش حرکت نداشت، همبندی هایش کمکش کردند و یک کمی او را ماساژ دادند تا حالش کمی بهتر شد و خلاصه شانس آورد. گفتن‌اش به زبان آسان اس ;ت که هفت و نی& #1605; در حبس، او از سی و پنج سالگی در زندان است. دیگر چیزی از او باقی نمانده است بهترین سالهای زندگیش را پشت میله های زندان گذراند و همچنان هم در حال گذراندن است. جوانی اش را گرفتن ;د و روحیه ای برای او نمانده است. در ملاقات ها سعی می کند خودش را جلوی ما خوب نشان دهد اما مگر می شود من مادر نفهمم فرزندم چه حال و روزی دارد. مرخصی که آمده بود متوجه شدم روحیه خی لی خرابی دا 85;د. نور اذیتش می کرد و خانه را تاریک می کرد و مدام از ناامیدی حرف می زد و می گفت که دیگر چیزی برایش نمانده است. خود من هم که دلم پر از درد است فقط به او امید می دادم و از هر طریقی با ا و صحبت می کردیم تا از آن حالت بیرون بیاید." "در دادگاه انقلاب سراسمیه محاکمه اش کردند که اصلا اجازه گرفتن وکیل و دفاع به او ندادند، صدای من هم به جایی نرسید. سیزده سال به "ناحق" & #1608; ناعادلانه ; حکم زندان به فرزندم دادم. در زندان جسم و روح و جوانی او را گرفتند. بعد از هفت سال دوندگی و خواهش بالاخره فقط به او مرخصی دادند."

http://flic.kr/p/cVLrDL

No comments:

Post a Comment